Касних шездесетих и почетком седамдесетих, Kraftwerk су очајнички тражили свој глас у поп култури послератне Немачке. Мало ко је веровало да ће ова група експерименталиста и чудака направити било шта у ери синфо-рока, настанка панка и new age доба.
Лутање кроз жанрове су завршили дефинисањем своје мисије у електронском, синтетичком, технолошком и роботичком звуку који се кроз пет деценија дигитализовао, постао виралан и компјутерски моћан. Радикално издање Autobahn из 1974. значио је продор на светску сцену и дисциплиновање звука, а публика га је схватила као диско хит и позиционирала на 5. место листе Billboard топ 200. Radio Activity наредне године у први план избацује нове инструменте, звукове и Kling Klang студио као центар настајања чисте и "безосећајне" музике.
Trans Europa Express минималистичким друштвено ангажованим порукама и "ишчашеном" насловном страном помера ову групу у уметничке воде. Граде везу дадаизма, конструктивизма и модерне музке. Све више постају визуелна сензација, док публика ужива у романтичном електро звуку средњег темпа. Визуелни идентитет произилази из рада Александра Родченка, а на насловницма албума и наступима доминирају црна, црвена и бела боја.
Радници, роботи, хероји и антихероји у 21. веку Матрикса. Computer land и Computer love већ живимо кроз роботски, синтетички глас који подвлачи мелодију. Kraftwerk су утицали на Human League, Depeche Mode, Soft Cell, Africa Bambaataa, Erasure, Yazoo, Björk, Daft Punk, Simple Minds, Ramstein, а нарочито на велика имена модерне електронске музике. У току је њихова 3D the Catalogue светска турнеја.