Траје више од двадесет година јер тежи перфекцији. Нова песма није само још један подухват. У сваку је дубоко урезао део себе, искуства, емоција. Dixon не прати музичке трендове. Да, мења се јер се развија и константно ради на себи.
Као ди-џеј помно прати расположење публике. Свој позив доживљава као забаву и веома му је важно да свако ко дође да га слуша осети добре вибрације. Никада неће изаћи на стејџ само да би одрадио сет. Прати шта су колеге пре њега пуштале, смишља правац који ће публици пружити максималан провод. Зато што размишља и мења музички курс на лицу места, зато и јесте међу омиљеним ди-џејевима. Тако је било од самог почетка, раних деведесетих и наступа у легендарном берлинском клубу "Tresor" до Ибице, Мајамија и готово свих фестивала електронске музике.
Не занимају га хитови за једну сезону. Није човек кога привлаче сјај и гламур популарности. Верује искључиво у рад. За разлику од инстант продуцената, спорије ствара али све што направи је вечно.
Хаус, deep house, minimal techno и техно су његови жанрови. Управо они доминирају на издањима које објављује етикета "Innervisions", један од заједничких пројеката које потписују Dixon и Аме. Колико имају награда за соло каријере, једнако су запажена и заједничка залагања још од оснивања етикете, 2005.
Квалитетан звук, фокус на детаље, изузетна техничка прецизност и невероватне вештине које поседује омогућавају му да у првим минутима наступа освоји сваки dance floor. Способност да извуче емоције на површину су нешто што влада његовом музиком. Одувек. Први или стоти одлазак на његов наступ, свеједно. Никада није разочарао. Нити ће јер он не ради за тренди клабере који знају само најпознатије песме. Добродошли су и они али на његовом наступу не могу да очекују више од два хита за целу ноћ. Дефитивно, одабрао је тежи пут. Потврђено, успео је.
Dixon за публику. У приватном животу - Steffen Berkhahn. Рођен је 1975. Од малих ногу је показивао велико интересовање и таленат за фудбал. Да му се није десила озбиљна повреда, веровано би данас био члан немачке репрезентације. Да му се није десила озбиљна повреда, никада не би открио електронску музику којом је потпуно опседнут.