Prvi put u Beogradu će do 24. februara biti priređen "Kineski festival svetla" na Beogradskoj tvrđavi. Ovo je prva proslava dočeka kineske Nove godine u Srbiji koju organizuju centar za modernu tradiciju "Balkanopolis", Kineska ambasada u Beogradu i Vlada Republike Srbije. Svetleća izložba predstavlja najznačajnije simbole kineske kulture. Lampioni će se paliti svakog dana od 17:00.
Često se može čuti kako se nema vremena za odlazak u muzeje. Krivi su uglavnom svi osim nas samih. Sada više nema izgovora. Noćna vođenja u Istorijskom muzeju Srbije pod nazivom "Dok muzej spava" počinju u 20:30, a traju do 1. marta. Dakle, pitanje je volje, a ne mogućnosti. Kustosi su lišili sebe slobodnih minuta da bi nama pokazali muzej iz jednog sasvim novog ugla. Noćna šetnja i kvalitetni razgovori o svemu što se ponosno čuva bukvalno na dlan servira istoriju jednog naroda. Odbacite poznate rituale za večernju zabavu i doživite nešto zaista posebno. I zaista drugačije.
Dovoljno se praznovalo, vreme je za akciju. I to kakvu! Drugi zimski noćni polumaraton je zakazan za subotu, 9. februar. Početak polumaratonske trke je tačno u 18:00 dok će trka od 7km početi u 18:15. Start i finiš su kod splava Kolos. Medalje su obezbeđene za sve koji stignu do cilja. Na muzičko-zabavni program nakon proglašenja pobednika, od 20:30 do 22:00 su pozvani svi zainteresovani. Sportisti i rekreativci, proverite svoju kondiciju na prvom sportskom događaju u 2019.
Zasladite kraj nedelje. Ne znate čime? Medom, naravno. Najzdraviji prirodni proizvod je povod za dolazak u Borsku ulicu na Kanarevom brdu. Do 14. februara posetioci će moći direktno od proizvođača da kupe 101 vrstu meda, polen, propolis, kozmetiku, domaće medenjake i još mnogo toga. Raspoloženi trgovci će vam sa velikim zadovoljstvom ispričati sve blagodeti meda kao i najbolji način upotrebe.
Sve ovo ali u mnogo većem formatu vas očekuje na Beogradskom sajmu i "11. Državnom pčelarskom sajmu" koji će trajati 9. i 10. februara. Poznata i kao "Slatki sajam", manifestacija iz godine u godinu broji sve više publike koja obožava med i sva njegova izdanja. Osim prodajnog, na raspolaganju će vam biti bogati edukativni, promotivni, turistički i privredni sadržaji.